Формулювання цілей трирічного плану, який є другою половиною плану Fusion 25 компанії DAIKIN

Формулювання цілей трирічного плану, який є другою половиною плану Fusion 25 компанії DAIKIN

27.07.2023 / Новини Daikin

Стратегічний План Управління Daikin Fusion 25 з датою закінчення 31 Березня 2026 року.

Пропонуючи нову вартість для навколишнього середовища з метою реалізації власного внеску в розвиток сталого суспільства, а також розвитку всієї Групи, компанія Daikin Industries Ltd. сформулювала трирічний план на другу половину (2023-2025 фінансові роки) свого Стратегічного Плану Управління Fusion 25, з 2025 фінансовим роком в якості останнього.

Розпочатий у 2021 фінансовому році, Стратегічний План Управління Fusion 25 компанії Daikin Industries Ltd., наразі добіг своєї середини. Через глобальне поширення пандемії COVID-19,    Fusion 25 стартував у розпал безпрецедентних екологічних змін і великої невизначеності щодо майбутнього. Реагуючи на цілу низку викликів для навколишнього середовища, пов’язаних з проблемами ланцюгів постачання продукції, прискоренням руху до декарбонізації суспільства, виникненням геополітичних ризиків та зростанням інфляції, глобальний кліматичний гравець Daikin досяг відчутних результатів, вживаючи необхідних заходів на крок, або півкроку, раніше своїх конкурентів, і використовуючи сильні сторони компанії, культивовані протягом багатьох років, такі як локалізація бізнесу на основі локального виробництва для місцевого споживання, розвиток мережі продажів продукції, що розширилася по всьому світу, а також здатність японського виробника оперативно реагувати на мінливе оточення.

У вищезазначеному фінансовому періоді, Daikin планує досягти чистого обсягу продажів у розмірі ¥4,1 трлн. і операційного прибутку на рівні ¥400 млрд., що значно перевищує початкові цілі Стратегічного Плану Управління Fusion 25 – чистий обсяг продажів у розмірі ¥3,1 трлн. і операційний прибуток на рівні ¥325 млрд.

На основі результатів першої половини Fusion 25 і змін у бізнес-середовищі, компанія Daikin Industries Ltd. встановила кількісні цілі в розмірі ¥4,55 трлн. для чистих продажів і ¥500 млрд. для операційного прибутку (маржа операційного прибутку 11%) для трирічного плану другої половини Fusion 25, що мають бути досягнуті у 2025 фінансовому році.

На додаток до ключових стратегічних напрямків ‘Виклики на шляху досягнення вуглецевої нейтральності’, ‘Просування рішень, орієнтованих на замовника’, ‘Створення нової цінності за  допомогою повітря’ та ‘Розвиток бізнесу кондиціонерів повітря в Північній Америці’, що були визначені серед дев’яти ключових тем Стратегічного Плану Управління Fusion 25 з самого початку, компанія додала два нові напрямки, зокрема ‘Створення потужної виробничої бази в Індії’. Для удосконалення та реалізації цих ключових стратегій, План останньої половини вимагає від Daikin інвестицій на суму приблизно ¥1,2 трлн. протягом наступних трьох років у науково-дослідницьку діяльність, розробку нових рішень, розширення виробничих потужностей і подальшу експансію бізнесу відповідно до мінливих часів.

За допомогою Fusion 25, стратегії управління з акцентом на виконання, глобальний кліматичний гігант Daikin прагне забезпечити нову цінність для навколишнього середовища та повітря, зробити свій вагомий внесок у розвиток стійкого екологічного суспільства та реалізувати зростання Групи Daikin Group.

1. Кількісні цілі трирічного плану другої половини Fusion 25

(1) Цілі фінансового 2025 року (фінансові результати)

(Коефіцієнт:¥100M) FY2020
Результати
FY2023
Прогноз
Цілі FY2025
(Анонсовані тут)
Чисті продажі 24,934 41,000 45,500
Операційний прибуток
(%)
2,386
(9.6%)
4,000
(9.8%)
5,000
(11%)

(2) План інвестицій на 2023-2025 фінансові роки (сукупний трирічний план, коефіцієнт: ¥100M)

Інвестиції в науково-дослідницьку діяльність 3,900
Капітальні інвестиції 8,000
Інвестиції в диджиталізацію 1,800

2. Напрямок трирічного плану другої половини Fusion 25

Підчас розробки трирічного плану другої половини Fusion 25, компанія Daikin врахувала зміни зовнішнього середовища за останні два роки та відійшла від середньотермінових до довготермінових тенденцій на період після 2025 року з метою визначення напрямків, що слід розглянути зараз, з перспективою на 2030 рік. Daikin сприятиме впровадженню 11 стратегій, додавши дві нові ‘Створення потужної виробничої бази в Індії’ та ‘Хімічна індустрія: завдання стати провідною компанією з  виробництва високоефективних та екологічних матеріалів’ до дев’яти ключових стратегій, викладених у початковому плані.

1.jpg

(Довідка) Основні досягнення Стратегічного Плану Управління Fusion 25 у першій половині

  • У відповідь на зміни зовнішнього середовища, такі як обмеження пересування через поширення пандемії COVID-19, стрімке зростання цін на сировину, зростання цін на енергоносії та високу інфляцію, виробник Daikin зміцнив свої ресурси з продажу та маркетингу, ретельно впровадив політику продажних цін і максимальне скорочення витрат. Завдяки виконанню цих заходів негативний вплив було значно знижено, і компанія значно перевиконала в 2022 фінансовому році план на першу половину Fusion 25 (2023 фінансовий рік).
  • Для досягнення вуглецевої нейтральності, Daikin розширює свій опалювальний бізнес тепловими насосами в Європі та створює засади для активізації використання інверторів у Сполучених Штатах та Азії. Крім того, компанія зміцнює свою бізнес-основу для покращення власних бізнес рішень, розширюючи таким чином свій бізнес кондиціювання повітря в Північній Америці та створюючи потужний ланцюжок поставок.

Порівняння фінансових результатів за останній рік попереднього Стратегічного Плану Управління (2020 фінансовий рік) і останній рік (2022 фінансовий рік)

(1) Тенденції діяльності всієї компанії

(Коефіцієнт:¥100M) FY2020 FY2022
Чисті продажі 24,934 39,816
Операційний прибуток 2,386 3,770
Операційна маржа 9.6% 9.5%

(2) Зміни в продажах для кондиціонерного бізнесу за регіонами (коефіцієнт: ¥100M) Основні досягнення

FY2020 FY2022 Основні результати
Японія 4,960 5,530 Розширення продажів продукції з високою доданою вартістю, що задовольняє потреби щодо якості внутрішнього повітря, вентиляції та енергозбереження
Американські континенти 6,748 13,346 Розширення продажів екологічної продукції преміум-класу, як то система FIT для житлових приміщень, зміцнення мереж продажів і післяпродажного обслуговування в кожному регіоні та створення основи для бізнесу рішень за допомогою політики поглинання і придбання
Азія 2,478 4,147 Розширення бізнесу в Індії, де ринок швидко зростає, і посилення онлайн-продажів у кожному регіоні
Китай 3,277 4,301 Посилена комерційна діяльність, що об’єднує онлайн- і офлайн-продажі навіть в умовах обмежень людей на пересування
Європа 3,945 6,574 Значне розширення бізнесу опалювальних систем на базі теплових насосів

Відповідне посилання: The Strategic Management Plan (Fusion25)

Контакти: Відвідайте сторінку Контакти для запитів щодо вище наданої інформації: Contact

Джерело: DAIKIN> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval